Zahlavi

Odbor podpory orgánů AV ČR

Podrobný přehled činností Odboru podpory orgánů AV ČR

    1. Zajišťuje tajemnické, asistentské a administrativní práce zejména pro předsedu AV ČR, místopředsedy AV ČR a další členy Akademické rady AV ČR, pro Vědeckou radu AV ČR a pro příslušné pomocné orgány Akademické rady AV ČR a oborové a jiné specializované orgány Vědecké rady AV ČR.
    2. Organizačně a administrativně zajišťuje činnost Dozorčí komise Akademického sněmu AVČR a poskytuje jí vyžádanou součinnost.
    3. Zajišťuje svěřené agendy spojené s ustavováním orgánů pracovišť AV ČR.
    4. Zajišťuje personální agendu a administrativu související s pracovními poměry a dohodami konanými mimo pracovní poměr AV ČR.
    5. Zajišťuje svěřené agendy dotačního řízení postupem podle příslušných právních a interních předpisů, tuto činnost koordinuje s Ekonomickým odborem.
    6. Administruje záležitosti týkající se správního řízení projektů pokusů na zvířatech ve spolupráci s Resortní odbornou komisí AV ČR pro schvalování projektů pokusů na zvířatech (REKOZ).
    7. Koordinuje a odpovídá za činnost Kanceláře v oblasti spisové služby a archivnictví.
    8. Poskytuje metodickou a poradenskou pomoc pracovištím AV ČR.
    9. Koordinuje agendu veřejných funkcionářů AV ČR podle zákona o střetu zájmů.
    10. Připravuje a zajišťuje projednání návrhů interních předpisů AV ČR a Kanceláře na úseku činnosti útvaru.
    11. Zajišťuje kompletní přípravu návrhu výroční zprávy o činnosti AV ČR v součinnosti s ostatními útvary Kanceláře a s Divizí vnějších vztahů Střediska společných činností AV ČR, v. v. i. (dále „SSČ AV ČR“), a koordinuje aktualizaci Evidence údajů o činnosti pracovišť AV ČR.
    12. Zajišťuje agendu udílení cen a medailí AV ČR; činnost koordinuje s ostatními útvary Kanceláře a s Divizí vnějších vztahů SSČ AV ČR.
    13. Zajišťuje redakci a aktualizaci obsahu webových stránek AV ČR a interních informačních zdrojů AV ČR a Kanceláře a podílí se na implementaci elektronických informačních systémů ve vztahu ke svěřeným agendám.
    14. Zajišťuje administrativní podporu útvaru interního auditu a poskytuje mu vyžádanou spolupráci.
    15. Zajišťuje další organizační agendy související s provozem a činností Kanceláře, nejsou-li svěřeny jinému útvaru.